2008. jan. 5.

Van street legal FXX

Egy gazdag svájci FXX tulaj úgy gondolta, hogy neki megér 250,000 dollárt (mai árfolyamon kb 43 millió forint), hogy közúton is használhatóvá tegyék neki az FXX-et. Viszonyításképp abból kijönne egy F430. Meg még rengeteg más. Szóval mostmár tudjuk, hogy ilyen is van.

Itt van róla a cikk az autoblogon.
Közben meg eszembejutott, hogy egyszer régen láttam az exoticspotteren is olyan FXX-et amin van rendszám. Itt is van a kép, jól látszik rajta a rendszám. Ezzel is történhetett valami, mert versenyautókra még próbarendszámot sem rakhatnak.

2008. jan. 3.

Óvatosan a lángokkal

Jól nézhet ki a videón amikor lángok jönnek ki a kipufogóból, csak nehogy így járjanak ahogy ez a las vegasi Gallardo SE tulaj.



Itt meg egy ilyen videó, ami volt már egyszer fennt a blogon.

2008. jan. 1.

Ezt hallgassátok meg

Szolid kezdés így elsejére. LP640 eltép a kamera előtt a Nürburgringen, nem kicsit gyorsan. 7 másodperc az egész.

BÚÉK!

2007. dec. 30.

Ilyen volt 2007

Megpróbálkozok egy ilyen évértékelős dologgal, csak hogy összefoglaljam mik is voltak idén, visszagondolni a legérdekesebb bejegyzésekre.

A márciusi indulás óta (ami egy ízlésficamos 599 GTB volt) sok kisebb nagyobb változás is volt, dizájnváltás, 3 hasábos elrendezés, flickr galériák, kisebb-nagyobb foltozások a forráskódon, feedeken (amiért nagy köszönet jár PAStheLoD-nak). Nem tudom vannak-e olyanok akik a kezdetek óta itt vannak, bár ezt nem hiszem, mivel nem reklámoztam a blogot sehol, mégis mostanra összegyűlt egy fix kb. 120 fős olvasó sereg, ami szerintem nem is rossz, főleg hogy kb a semmiből jött elő a Csak Töményen.
Szóval akkor nézzük vissza a legérdekesebb dolgokat.

Volt pár kerékbilincses kép, amiken jó volt látni, hogy olykor-olykor még a Lamborghinikre, Ferrarikra és Porschékra is felteszik a lakatot ha tilosban parkolnak, éppúgy mint ahogy a bicikliket, az utánfutót, vagy akár a síboxot is.

Rondaságokból sem volt hiány, láttunk 360 Modenából épülő limuzint, csillogó Carrera GT-t a Gemballától, meg pár eszetlen rongálást is.

Ezeketől eltekintve rengeteg szép dolog is volt, pl nem gondoltam volna, hogy a Reventón-ról ennyi mindent fogok találni.

Hogyan készült videókból is volt jópár.

A legnagyobb durranás talán a Veyron színskála volt, amiről egy teljes cikket írt Orosz doktor a Belsőségen.

Volt pár exkluzív dolog is, amikről előbb írtam hírt, mint a nagy hazai oldalak (vezess.hu, totalcar, a5). Persze most nem vagánykodni akarok, hiszen nem lehet összehasonlítani a kettőt. Ilyen volt az első Superleggera teszt, emlékszem kb fél órája volt fennt a YouTubeon a videó, amikor felkerült ide, vagy az F430 Scuderia bemutatóján készített képek amikre az elsők közöt találtam rá. A Pegaso Veyron is itt volt először.

Nem lehet kihagyni a Luxusautóshow-t sem a felsorolásból, amire szerencsére VIP jeggyel mehettem, így jobb képeket tudtam csinálni a kevesebb látogató miatt, valamint az FXX-ről sem maradtam le, így arról is láthattatok egy kisebb sorozatot, és ha már Magyarországnál tartunk volt két nagy szpottolás, az egyik Marcitól, a Carrera GT és SLR egymás után a várnál, valamint Hammertől, amikor hirtelen csak úgy lett két Enzo a Greshamnél. Na meg ugye a híres-hírhedt Lamborghini Porsche baleset.

Szóval nagyon tömören ennyit akartam csak írni, ha van kedvetek böngésszétek a címkefelhőt, sok érdekesség van a korábbi bejegyzésekben is.

Tehát megköszönöm a figyelmet, remélem jövőre is velem tartotok majd. Jó szokásomat megőrizve megpróbálok friss maradni és a minél több érdekességet összevadászni nektek a legkülönbözőbb helyekről.