Megpróbálkozok egy ilyen évértékelős dologgal, csak hogy összefoglaljam mik is voltak idén, visszagondolni a legérdekesebb bejegyzésekre.
A márciusi indulás óta (ami egy ízlésficamos 599 GTB volt) sok kisebb nagyobb változás is volt, dizájnváltás, 3 hasábos elrendezés, flickr galériák, kisebb-nagyobb foltozások a forráskódon, feedeken (amiért nagy köszönet jár PAStheLoD-nak). Nem tudom vannak-e olyanok akik a kezdetek óta itt vannak, bár ezt nem hiszem, mivel nem reklámoztam a blogot sehol, mégis mostanra összegyűlt egy fix kb. 120 fős olvasó sereg, ami szerintem nem is rossz, főleg hogy kb a semmiből jött elő a Csak Töményen.
Szóval akkor nézzük vissza a legérdekesebb dolgokat.
Volt pár kerékbilincses kép, amiken jó volt látni, hogy olykor-olykor még a Lamborghinikre, Ferrarikra és Porschékra is felteszik a lakatot ha tilosban parkolnak, éppúgy mint ahogy a bicikliket, az utánfutót, vagy akár a síboxot is.
Rondaságokból sem volt hiány, láttunk 360 Modenából épülő limuzint, csillogó Carrera GT-t a Gemballától, meg pár eszetlen rongálást is.
Ezeketől eltekintve rengeteg szép dolog is volt, pl nem gondoltam volna, hogy a Reventón-ról ennyi mindent fogok találni.
Hogyan készült videókból is volt jópár.
A legnagyobb durranás talán a Veyron színskála volt, amiről egy teljes cikket írt Orosz doktor a Belsőségen.
Volt pár exkluzív dolog is, amikről előbb írtam hírt, mint a nagy hazai oldalak (vezess.hu, totalcar, a5). Persze most nem vagánykodni akarok, hiszen nem lehet összehasonlítani a kettőt. Ilyen volt az első Superleggera teszt, emlékszem kb fél órája volt fennt a YouTubeon a videó, amikor felkerült ide, vagy az F430 Scuderia bemutatóján készített képek amikre az elsők közöt találtam rá. A Pegaso Veyron is itt volt először.
Nem lehet kihagyni a Luxusautóshow-t sem a felsorolásból, amire szerencsére VIP jeggyel mehettem, így jobb képeket tudtam csinálni a kevesebb látogató miatt, valamint az FXX-ről sem maradtam le, így arról is láthattatok egy kisebb sorozatot, és ha már Magyarországnál tartunk volt két nagy szpottolás, az egyik Marcitól, a Carrera GT és SLR egymás után a várnál, valamint Hammertől, amikor hirtelen csak úgy lett két Enzo a Greshamnél. Na meg ugye a híres-hírhedt Lamborghini Porsche baleset.
Szóval nagyon tömören ennyit akartam csak írni, ha van kedvetek böngésszétek a címkefelhőt, sok érdekesség van a korábbi bejegyzésekben is.
Tehát megköszönöm a figyelmet, remélem jövőre is velem tartotok majd. Jó szokásomat megőrizve megpróbálok friss maradni és a minél több érdekességet összevadászni nektek a legkülönbözőbb helyekről.
Benzingőzben és szupersportkocsikban gazdag új évet mindenkinek!