2008. jan. 19.

Fehér FXX még nem volt

Úgyhogy jöjjön róla most pár kép.



Bónusznak meg egy csoportkép, rajta az eddigi színekkel.

2008. jan. 18.

St. Moritzban nem kispályáznak

A múltkor LP640 rettenet után itt egy kép, amit talán pár dolgot megmagyaráz. Ha ott télen 6 Maybach átlagos a sípálya melletti parkolóban, akkor egy "sima" LP640 felett lehet, hogy tényleg átsiklik az ottaniak tekintete.

Ezek hatalmas problémák, komolyan.

Lányok a Detroit Motor Showról

Pusztán csak az az újrázás indoka, hogy végre ezen a motor shown normális csajokat tettek a Ferrarik és Lamborghinik mellé. Pontosabban az F430 Scuderia és a különleges LP640 mellé. Azért csak viszonyításképpen nézzük meg, hogy a Scuderia első kerámia féktárcsája milyen vastag a barna hajú lányhoz mérve. Nem mellesleg a kép sem rossz, kár hogy ilyen kicsi a felbontás, lazán mehetne háttérnek.





Ja és üdvözöljük a lányok címkét.

2008. jan. 17.

Megbüntették a CL Mercit is

Újabb taggal bővült a sorozat, ezúttal a legfrissebb CL Mercire, annak is az AMG verziójára csaptak le a parkolóőrök. Azért ha van ennyi pénze egy autóra, igazán vehetett volna egy parkolójegyet, vagy oda áll ahol nem büntethető.


Vagy csakazértse? Egyébként ha a kerékbilincs címkére kattintotok megnézhetitek a többit is. Nekem a dupla Murcielago büntetés az abszolút kedvencem.

2008. jan. 16.

Meztelen Carrera GT

Még a legelső postok között volt egy kép, amin meztelen volt a Zonda, most itt egy csupasz Carrera GT is. Az alkantara ülésbetétek viszont érdekesek, ilyet talán még nem is láttam. Átfestés miatt szedték szét egyébként.


2008. jan. 15.

A Blair Witch Zonda Project

Tudjátok van az a Blair Witch Project nevű film, abban van hogy futnak az erdőben és közben a kamera a földet veszi, meg ilyenek. Na ez a videó is valami olyasmi.

Szóval van hangulata.

Beülünk a Veyronba


Azért elég laza lehet a srác, hogy menet közben még arra is figyelt, hogy fényképezhessen egyet.

2008. jan. 14.

Ezt nem hiszem el

A Detroit Motor Showt válaszották a BIOÜZEMANYAGGAL működő F430 Spider bemutatására. Nem tudom eléggé kihangsúlyozni. Ettől hangos az egész motor show, hogy hybrid meg mindenféle környezetkímélő autókat mutogatnak, mert hogy mélyponton van az amerikai autógyártás, meg hát nemcsak az hanem hanem a környezet is, de könyörgöm a Ferrari miért csinál bio motort? A Koenigsegg, mint kisszériás gyár csináljon persze, hiszen felhívja magára a figyelmet, emellett nagy szó meg minden, de a Ferrari? Azt írják, hogy 10 lóerővel erősebb lett, és 4%-al nőtt a nyomatéka, míg a károsanyag kibocsátása 5%-al csökkent úgy, hogy az autó súlya nem változott. Lehet, hogy velem van a probléma, de a Ferrarit és a bioüzemanyagot sohasem fogom tudni összeegyeztetni. Itt a hivatalos sajtóközlemény. Bónusznak csajok, hátha.


F430 Spider Biofuel
Ferrari has chosen Detroit as the venue for the presentation at a biofuel-powered F430 Spider in recognition of growing interest in North America in alternative sources of energy. The development of an engine powered by the biofuel E85 comes as part of a research and development program announced during the Technological Innovation Conference held at Maranello last June as part of our 60th Anniversary Celebrations. On that particular occasion, Ferrari also unveiled projects focused on improving the energy of the whole car which would in turn lower fuel consumption and emissions levels. The ultimate aim being, of course, to cut the latter by 40% by 2012.


The Ferrari F430 Spider Biofuel uses an 85% ethanol mix and was developed with using experience gleaned in competition. In fact, Formula 1’s technical regulations demand that petrol (gasoline) with 5.75% biomass-derived content must be used, while the FIA GT and American Le Mans Series (ALMS), both of which were dominated by the F430 GT2 in 2007, use fuels with 10% ethanol. Furthermore, E10 biofuels will be employed in the next A1GP Championship which Ferrari will be supplying with V8 engines.

Once again, in fact, the track has proved an excellent testing ground for innovative solutions which, if successful, can then be passed on to production cars. Such is the efficiency of the transfer of track technology to road cars at Maranello that all of the Prancing Horse’s cars can already use up to 10% ethanol without any modification whatsoever.

By developing this technological demonstration prototype however, Ferrari has proved category that it can offer the technological solutions demanded by the market demands without impinging on the distinctly sporty, high performance character and supreme driving pleasure of the unique cars it builds at Maranello. In the case of the F430 Spider Biofuel, certain modifications were made to the fuel feed system and most importantly to the engine CPU to allow the engine use E85.
Developing the CPU, two fuels (Flex Fuel) can be used by the engine with the same compression ratio. All of the other technical characteristics have remained unchanged with respect to a standard production engine, however. The use of this type of biofuel and the modifications made have resulted in a significant increase in maximum power output (+ 10 hp at the same rpm) and torque (+ 4%) yet overall weight was unchanged. The advantages to the environment translate too into a 5% drop in CO2 emissions.

A holland autoblogon olvastam, a képek is onnan vannak, szerintem ők a legjobbak.

George Lucas az első Mosler tulajdonos

Nekem annyira nem tetszik az autó, de az adatai mindenesetre nagyon bíztatóak. Miért is ne lennének azok, hiszen versenyautó, közútra levizsgáztatva. A teljes neve Mosler MT 900 és ez a 003-as számú darab. (Az első kettő a gyárban van, mint tesztautó.) Ja és 3,1 alatt van 100-on.

George itt épp gyönyörködik az autóban.

Itt meg vidáman szorongatják a rendszámot, de amint láthatjuk a garázst még építik mögötte. Azért a munkásnak szólhattak volna, hogy másszon le a létráról, amíg fényképeznek. Nem tartott volna semeddig.

Itt meg pár színkombó, lehet válogatni.

Érdekes, hogy a piroson nincsen hátsó szárny.

Az Erő legyen veletek.

Brutális az F40. Brutális.

A régi szupersportkocsiknak is megvan a varázsa, viszont tényleg nem értem, hogy a maikat miért fikázzák annyira. Szinte divat lett. Nincs bennük szenvedély meg ilyenek. Jó, az tény hogy nem kell két kéz hogy szenvedélyesen sebességet váltsunk egy mai Lamborghiniben, mint ahogy a Countachban kellett anno (nem váltottam sebességet még Countachban, Clarskon szavait idéztem csak). Na mindegy a lényeg, hogy itt van egy F40 és a gumija amit elnézve meg lehet érteni a rajongókat.

Egyébként ez volt az első szériagyártású autó ami átlépte a 300 km/h-t. A videót elnézve pedig át is lépte rendesen. A videó is egy régi klasszikus.

2008. jan. 13.

Csak hogy egy Porsche is legyen

Ezeket nem hagyhattam ki. Minőségi, tüköréles, szélesvásznű Carrera GT háttérképek, mindenféle zavaró vízjel nélkül. Méltó zárása a sorozatnak.



A többi háttérképet is nézzétek meg, ha eddig nem tettétek volna meg.

Bónusznak itt egy matt 599 GTB

Ezt még így a végére, hogy a Ferrari rajongók se maradjanak hoppon. Holnap meg vissza a régi kerékvágásba, igazi élénk színekkel.


Végül pedig egy fekete háttérkép

A fekete autós hétvégét akkor egy háttérképpel zárom, méghozzá egy Lamborghinivel (mégis mi mással). A minősége nem a legtökéletesebb, de legalább jó a mérete és nincs rajta vízjel. megvágtam, hogy jó legyen szélesvászonra is, meg normál felbontásra is. Használjátok egészséggel.
Ez a szélesvásznú (1920x1200)

Ez meg a normál (1920x1440)

Reventón ülések az LP640-ben?

Lehet, hogy van ilyen opció, mint ahogy ezeken a képen is láthatjátok