2007. szept. 15.

Hogyan készül a Gallardo Spyder

A Carrera GT és a Zonda gyártásáról már láthattatok videót itt, tegnap pedig a Koenigsegg gyárba pillanthattunk be. Most akkor jöjjön a Lamborghini. A Discovery már több ízben készített róluk dokumentumfilmet, egyet akkor, amikor bemutatták a Murcielago Roadstert, most pedig itt van a videó a Gallardo Spyderről. Most nem mennék bele a dolgok idézgetésébe a kisfilmből, úgyis megnézitek gondolom. Giorgo is hatalmas arc, habár Valentino-t nem lehet überelni. Akkor most kell megnyomni a Play gombot.

A Ferrariról is van hasonló, ott az 599 GTB gyártását mutatják be, azt viszont a National Geographic adta, hogy még véletlenül se ugyanott menjen a két nagy rivális.

Top Gear Mag Isle of Man Special


Az októberi Top Gear magazin is elég durvára sikeredett, olyan autókat vittek Man szigetére, mint pl. a Caparo T1, vagy az LP640 Roadster, amiről kiderül, hogy a vászontető felszerelése ugyanolyan bonyolult, mint az elődjénél. És a lényeg, hogy van két videó is a TopGear.com-on. Az egyiket ITT, míg a másikat ITT nézhetitek meg. Hétfőn az első dolgom lesz megvenni.

Sárga Veyron?

Pont a minap gondolkoztam azon, hogy van-e sárga Veyron, erre ma találok róla két képet is. Hozzá lehet csapni a Veyron színkombinációkhoz.


A képeket egyébként a LamboPower-en találtam, és egy ilyen Veyron bemutató vacsorán készült, az Egyesült Államokban.

2007. szept. 14.

Koenigsegg dokumentumfilm

Itt egy jó kis videó, amiben maga a mester, Christian von Koenigsegg beszél nekünk a CCR-ről. Bemutatják még a gyárat, az egyes munkafolyamatokat és egy csomó más érdekességet is elárulnak benne. Érdemes megnézni.

13 éves kissrác Enzot vezet.

Beállítja az ülést,

elindul,

aztán kiszáll, egy könnyed tornamozdulattal:

Én meg idegbajt kapok. Direkt nem is írok többet.

2007. szept. 13.

Elkészült a Ferrari 360 Limuzin

Gondolom már mindannyian vártátok, hogy mikorra készül el a 360 Modenából a limuzin, amiről már nagyon régen írtam egy bejegyzést. Na, hát mostanra, írja a TopGear.

Hiába van 6 alatt 100-on, ha a kanyarban meg úgy viselkedik, mint egy busz. Nem baj, legalább elmondhatják magukról, hogy ők megcsinálták. Kiváncsian várom, hogy mikor építenek a Veyronból bigfoot-ot.

Kicsit összetört a Carrera GT




Kicsit nagyon.

Maserati MC12 Enzo felnikkel


Feketével méghozzá!

2007. szept. 12.

Darth Vaderek, negyedszer is

Arra gondoltam, hogy mivel még nem készültem el a Zonda színskálával, 100. bejegyzésnek összerakok pár Darth Vadert a legfelső kategóriából. Rájuk gondoltam. Az első Carrera GT a legdurvább.




Veyron éjszaka

Kicsit durván néz ki, ahogy így égő lámpákkal kikanyarodik meg minden.




2007. szept. 11.

Ferrari Rosso

Mivel már mindenki betéve ismeri a Carrera GT és a Veyron színskálát, álmából felkeltve is tudja, hogy mi a különbség a régi Murcielago és az LP640 között, és az Aston Martinok közötti különbség megállapítása sem jelent gondot, akkor már csak az hiányzik, hogy meg tudjuk különböztetni a Ferrari Enzo-k piros színeit. Mert ugye van nekünk belőle 3 féle is. Nézzük csak:
Rosso dino

Rosso scuderia

Rosso corsa

Így már biztosan nem fogunk kétségbe esni, ha szembejön velünk egy.
A Pagani színskálához pedig már szorgosan állítgatom össze a képeket, tehát nemsokára még felkészültebben vadászhatjuk a szupersportkocsikat.

Így a végén pedig megjegyezném, hogy a Csak Töményen lassan átlépi a 100. bejegyzést is (98), ami szerintem tök jó és mindenkinek ajánlom, hogy böngészgesse végig a korábbi dolgokat is, mert akadnak még bőven érdekességek. Ha pedig ötletetek, tanácsotok lenne, miből kéne több, vagy esetleg kevesebb, írjatok kommentet, e-mailt.

2007. szept. 10.

Ausztrál Zonda F bemutató

Hátha valaki még nem látta ezt az ausztrál Zonda F tesztet, amiben egy nő mondja meg nekünk a frankót. Érdemes megnézni, már csak a hangokért is. Nem semmi amit a nő levág az elején, amikor a tesztpilóta nyom egy padlógázt. Biztos mást várt. Aztán a volánt is átengedik neki, de minden poént nem lövök el, katt.

Porsche GT3 RS. Sok.

Az alábbi képen az észak-amerikai állomány kb. felét láthatjuk. Érdemes megfigyelni, hogy nem igazán preferálják a sportüléseket, én legalábbis csak egy képen tudom kivenni. Változatlanul zöldben néz ki a legdurvábban szerintem.

Ja, és háttérnak sem utolsó.

2007. szept. 9.

Rejtélyes Ferrari ülések, második rész.

Még márciusban írtam arról, hogy nem tudom elképzelni, hogy mi lehet az az extra funkció amivért lyukat kell fúrni a Ferrari sportüléseibe, de szigorúan csak a jobb oldaliba. Ez megfigyelhető a 360 Modena, a 360 Challenge Stradale, az F430 és az 599 GTB-nél is. Azóta sincs elképzelésem, és Ferrari katalógus sem akadt a kezembe, amiben leírnák a rendelhető extrákat. Ne hagyjatok hülyén meghalni, ha tudjátok a megfejtést, vagy van valami ötletetek, kommenteljétek gyorsan. A biztonság kedvéért azért itt még egy kép, amin szemléltetem, mire is gondolok.

SLR Limited Edition No 1

Emlékeztek még a Pegaso Veyronra? Aztán a tulaj totálisan sárga Zondájára? Ezek mellett talán eltörpül az SLR-je, ami annyira Limited Edition, hogy szerintem csak ez az egy van belőle.