2007. szept. 22.

F430 Scuderia promó videó

A múltkor már írtam az F430 Scuderia bemutatóról, most pedig itt van róla a hivatalos videó is. A Ferrari egyébként szereti nőkkel reklámozni az autóit, a Challenge Stradale reklámban is nagy szerepet kapott a gyengébb nem. Majd a nagy reklámvideó postnál kiteszem azt is, most érjétek be ezzel.

A lenti reklám címkére kattintva pedig megnézhetitek a többi, hasonló jellegű videót.

Magyarországon sem törhetetlenek a szupersportkocsik

Pont most olvastam az indexen, hogy péntek éjjel egy Lambo és egy Porsche ütközött az M1 M7 bevezető szakaszánál, czaki pedig most írta, hogy vannak képek is a Lánglovagok.hu-n.

Végigböngészve a galériát, láthatjuk, hogy egy Murcielago-ról van szó, valamint egy TechArt tuningos 997 Turbo-ról, amin kerámia féktárcsák vannak, amire ugye a sárga színből következtethetünk. Persze ennek egy ilyen, 300-as koccanásnál semmi jelentősége, szerintem esélyük se volt reagálni. Igazából én az autókat sajnálom, jobbat érdemeltek volna. Sokkal. Abba pedig még belegondolni is rossz, mi lett volna ha más autóknak is nekiütköznek. Azért lássuk be, hogy az ilyen autók birtoklása bizonyos felelősséggel jár, amit sajnos nem mindig ismernek fel az emberek, ennek itt az ékes példája. Magyarországon van több versenypálya, oda kell(ene) menni versenyezni.

2007. szept. 21.

Diablo 30SE Jota, hogy jól induljon a hétvége

Normális hátteret igazán nehéz találni (tudom, seriouswheels), mármint olyat ami nem unalmas hivatalos fotó, szélesvásznú is, rendes géppel csinálták, és nem utolsó sorban az autó is jó rajta. Ezek a képek viszont igazi gyöngyszemek, így a múltkori Enzo-s háttérkép pakk mellé itt az újabb csomag, ami igazi old-school Lamborghini fanoknak kihagyhatatlan, nagyfelbontású, szélesvásznú. Mi kellhet még?



2007. szept. 20.

Egy kis driftelés, Veyron módra, hóban.

Ezzel pedig össze is foglaltam az alábbi videó tartalmát.

2007. szept. 19.

Már megint ez a Scaglietti

Itt van pár újabb kép a múltkori Scaglietti-ről.
Látszik, hogy mennyire belekakál a dolgokba a tulaj, nézzétek csak meg az első lökhárítót. A parkolás nagymestere lehet, itt pl. a tilosban.

Már megint dugó van!


Amolyan olasz módra. Ez azt hiszem a tavalyi Pagani rally-n készült.

2007. szept. 17.

Reventón videók

Itt az új csoda-Lamborghiniről készült promó videó, meg lehet nézni. Tisztára akciófilm-előzetes hatást kelt, bár nekem akkor sem tetszik. Ennyiért már Zondát, vagy Koenigsegget is lehet kapni, vagy együtt egy LP640-et és Carrera GT-t. Na mindegy, itt a film, kattintsaton a Play gombra:

Itt meg a leleplezés Frankfurtban:

Meg egy kézikamerás videó is:

Mindezt az autoblog-ról.

A Koenigsegg - Lefolyó kapcsolat

Azt hiszem a barátnőm akkor sütötte rám a totális autóbuzi bélyeget, amikor egyik nap a fürdőszobából jövet a következő felvetést vázoltam neki:

Christian von Koenigsegg szerintem a fürdőszobában találta ki a felnijének a formáját.

Persze hülyeségnek tartotta, aztán azt mondtam neki, hogy nézze meg a lefolyót. És igazából most nem is akarok képet betenni, mert a legjobb az lenne ha mindeki kimenne a fürdőig, vagy mondjuk a konyháig, kinek hol a legközelebbi lefolyó, és ott csapna bele a felismerés, hogy tényleg. Ebben lehet valami! A tavalyi Luxusautóshow-n egyébként volt szerencsém beszélgetni a mesterrel, aki tényleg nagyon kedves, és közvetlen ember, teljesen jól megvitattuk, hogy a CCR pl. mennyivel használhatóbb mondjuk a Maserati MC12-nél, aminek ha levesszük a tetejét, nem tudjuk sehova sem tenni, maximum egy másik autóba. Azt is elmondta, hogy hétköznaponként egy Jaguarral jár, és még egy névreszóló, aláírt névjegykártyát is adott. Viszont idén is lesz Luxusautóshow, ráadásul ha jól tudom egy CCGT-t is lesz szerencsénk nézegetni. Az biztos, hogy kinnt leszek a VIP-napon, már jó korán, hogy a tömeget elkerülve tudjak jobbnál-jobb képeket készíteni.
Most pedig irány a fürdőszoba!
(Azok pedig, akik végképp nem tudják elképzelni, hogy miről is beszélek, kattintsanak ide.)

2007. szept. 16.

Tanulmányozzuk élesben a Doppler-effektust!

A héten ugye megdőlt a Veyron általt tartott sebességi világrekord, ami az SSC Ultimate Aero sokadszori próbálkozásának tudható be. Itt van róla egyből kettő videó is, a már elcsépelt Doppler-effektus közhellyel és 409 km/h-val.


Csak az összehasonlítás végett itt a TopGear féle Veyron teszt (407 km/h):

Valamint a CCR Nardóban (Amiben már volt szerencsém ülni is)(388km/h):

Így a végén pedig megjegyezném, hogy az SSC Aero nekem egyáltalán nem tetszik. Meg mondjuk megnézném, hogy a 100 kilóval könnyebb Veyron Pur Sang mennyit menne, na meg a szintén 1000 lóerő feletti CCXR. Szerintem odavernék az Aerot. Simán.