2007. aug. 18.

Nem egy utánfutó, de...

Az ötlet hasonló lehet, mint amit a korábbi képeknél láthattunk, azzal a különbséggel, hogy itt megspórolták az utánfutót és közvetlen az autóra applikálták a bringát.


Ferrariról is van ilyen kép, de annyira ne haladjunk előre.

Twinturbós bikafuttatás

A Heffner's Performance nem kispályázik. Az igazi teljesítménybuzikat célozza meg a Twin Turbo rendszerükkel. Egy Ford GT-n például addig alakítgattak, amíg 1000 lóerő feletti értéket el nem értek. Most viszont egy Gallardo következik, a maga 709 lóerejével (ezt egyébként cirka 54999$-ért vesztegetik, ami a mai árfolyamot tekintve kb 10 000 000 forint), amint egy gyári 580 lovas Murcielagoval gyorsul. Mintha ágyúból lőtték volna ki.

2007. aug. 17.

Megérkezett a totális Darth Vader!

Méghozzá Berlinből. És WOW. Valami brutálisan néz ki ez a totálisan fekete Veyron. Nem azt mondom, hogy tetszik, hanem hogy BRU-TÁ-LIS. Ha a belseje is fekete lenne, akkor az még rátenne egy lapáttal, de mindent persze ne akarjunk. Itt van róla még több kép.

A különféle színkombinációkat pedig szorgalmasan gyűjtögetem, úgyhogy nemsokára tarkabarka Veyron fétis következik.

A 65 milliós pizsoma.

Ugyanis, ha jól tudom kb. ennyi az ára egy S65 AMG-nek. Mindenesetre nem tudok napirendre térni felette, amikor annyi szép szín közül lehet választani a Mercedes színskáláről.


Példának okáért itt van egy mélyvörösben. Azért van különbség.

2007. aug. 16.

A Fantasztikus Hármas

Csütörtök esti ellazuláshoz tökéletesen megfelel ez a két videó. Az elsőben Carrera GT - MC12 - SLR összehasonlítás van, csodálatos motorhangokkal, a másodikban pedig a Nürburgringen hajták a Gallardo - Enzo - Carrera GT triót.
Külön érdekesség, hogy mindkét videóban a Porschét Walter Röhrl vezeti, akinek a neve lassan egybeforr az autóval. Szinte minden nagyobb teszten, videóban őt láthatjuk a volán mögött. Jó neki.

A totális besárgulás

Akkor most jöjjenek a képek a már korábban beígért Zondáról, az 1200 lovas Veyron tulajdonosának másik autójáról. Szépek benne a felpolírozott fémdíszítések, bár én a tükröket meghagytam volna a maguk érintetlen szénszálas voltukban.





Persze az SLR sem fog kimaradni a sorból, nemsokára arról is teszek fel képeket.

2007. aug. 15.

Vegyünk elő kettő darab papírzacskót.

Mondom a teendőket. Az egyiket húzzuk rá a tulajdonos fejére, mert egy Porsche GT3 szárnyat tett fel a BMW M6-osára, de csak miután belepakoltuk a félig megemésztett vacsoránkat a másikba. Komolyan nem értem, hogy miért kell ilyeneket csinálni. Hiába a Nürburgring matrica, nem nézünk el ilyet. Ráadásul csak ront az aerodinamikán. És akkor arról a két lefűrészelt kipufogócsőről még egy szót sem ejtettem.


Redline


Na megnéztem a már megjelenés előtt botrányt kavart, Halálos Iramban szupersportkocsikkal moziremeket, a Redline-t. Hát nem tudom. Ha úgy áll hozzá az ember, hogy ez egy mese, akkor teljesen jó és nézhető. Autóbuzi szemmel, hibákat nem keresve is elmegy még, bár ha komolyabban odafigyelünk van benne pár eléggé idegesítő részlet. Példának okáért a kaméleonokat is zavarba ejtő Murcielago Roadster, ami jelenetenként váltogatja az üléseinek piros és szürke színeit. Vagy amikor versenyzik az SLR és a Diablo egymás ellen, és belsőkamerás képre váltva a Lamborghiniben egy Murcielago kormányt mutatnak. És azok a random márkajel eltűntetések. Kimondani kimondják, hogy Ford GT és Ferrari Enzo, de a logókat és a feliratokat már nem láthatjuk mindenhol. Persze ez csak a kőkemény szőrszálhasogatás, de a film még nem lesz jobb. Nemhiába a 3.2/10 az IMDB-n.

2007. aug. 13.

Kisházbontás Porschéval.


Most akkor mi van? :D

2007. aug. 12.

Hogyan készül a Novitec F430?

A Carrera GT videóval ellentétben, most nem az autó születését, hanem az átalakulását követhetjük végig. Teljesen jó is volt addig, amíg elő nem került a narancssárga festék. Meg a narancssárga bőr. Meg a narancssárga középkonzol. Meg a narancssárga kormány. Meg a narancssárga alcantara. Ez is egyfajta identitászavar lehet, mert még ollóajtó modult is szereltek bele. Legalább nem mexikó-kék. A tulajdonos pedig, mint az ilyen esetekben általában, dubai lakos.
Némettudás előny, bár nem létszükséglet. Alábbiakban a videó, és a képek.





Ez van, srácok.

Utánfutó, második menet.

Írtam már arról, hogy nem kéne erőltetni ezt a sportautóra utánfutót szerelünk témát, de hiába. Ismét egy Porsche.



forrás:
autoblog.nl