2007. aug. 15.

Redline


Na megnéztem a már megjelenés előtt botrányt kavart, Halálos Iramban szupersportkocsikkal moziremeket, a Redline-t. Hát nem tudom. Ha úgy áll hozzá az ember, hogy ez egy mese, akkor teljesen jó és nézhető. Autóbuzi szemmel, hibákat nem keresve is elmegy még, bár ha komolyabban odafigyelünk van benne pár eléggé idegesítő részlet. Példának okáért a kaméleonokat is zavarba ejtő Murcielago Roadster, ami jelenetenként váltogatja az üléseinek piros és szürke színeit. Vagy amikor versenyzik az SLR és a Diablo egymás ellen, és belsőkamerás képre váltva a Lamborghiniben egy Murcielago kormányt mutatnak. És azok a random márkajel eltűntetések. Kimondani kimondják, hogy Ford GT és Ferrari Enzo, de a logókat és a feliratokat már nem láthatjuk mindenhol. Persze ez csak a kőkemény szőrszálhasogatás, de a film még nem lesz jobb. Nemhiába a 3.2/10 az IMDB-n.

6 hozzászólás:

Névtelen írta...

Öröm lehet Neked moziba menni ha ilyen hihetetlen fontos részletek ragadnak meg egy film nézése közben maga a film helyett. Gondolom a végén a stáblistában is találtál helyesírási hibát. Az pedig ha roppant kifinomult ízlésű kritikusok (egyébként balfasz)értékelése alapján ülsz be egy filmre és nem a saját megérzésed alapján, hát...persze vannak olyanok akiknek meg kell mondani mi a jó és akkor már ők is jónak látják.

Peti írta...

Neked is öröm lehet névtelenül beszólogatni. Hol írtam, hogy bárki értékelése alapján ültem volna be a filmre? Ja, és bocs ha észreveszem benne a hibákat. Tényleg. Remélem nem haragszol.

Névtelen írta...

Haragudni rááád, ugyan már. Gondolom oly sok filmeposzt rendeztél hiba nélkül, hogy igazán megengedheted magadnak a fikázást.
Tegyél egy próbát aztán kielemezzük a te filmed is.
Gondolom egyébként a fehér suzuki kormánya mögül osztod az észt, persze csak ha a korod engedi és van már jogsi...
Gergő

Peti írta...

Bocs, nem tudtam, hogy titkon Te rendezted a filmet! Egyébként bakot lőttél a suzukival. Nem is volt, és nem is lesz Suzukim, fehér meg pláne.
A kommenteket meg köszi, tartsd meg jó szokásod!
Üdv

Peti írta...

Ja, és én egy szóval nem mondtam, hogy nekem nem tetszett, azóta láttam mér kétszer.

Juhász Márton írta...

Én most fogom megnézni angol szinkronosan (gondolom nincs magyar, mert hírét sem hallottam a filmnek kishazánkban). Majd meglátjuk, hogy télleg olyan bakis-e, ahogy mondod!!! 8-)