2008. máj. 17.

Tesztelik az új Gallardokat

Valami hihetetlenül durva hangjuk van.

Itt jobb bontásban is megnézhetitek.

2008. máj. 15.

Így jön a Reventón

Méghozzá Vegasba, a 01-es.



















2009 Ferrari California

A héten hirtelen napvilágra kerültek az új, mini-Ferrari első képei, gondoltam leírom róla az első benyomásaim. Szóval. Egy új autót tervezni sosem könnyű dolog, főleg a Ferrarinál, ahol nincs köztes állapot. Tetszik, vagy nem tetszik. A technikai részletekbe nem mennék bele, azokat már leírták előttem úgyis sokan. 4,3 literes V8-as 460 lóerővel, ennyit elég, ha tudunk róla így elsőre.

A Californiát ugyanúgy nem tudom hova tenni, mint anno az 599-est, ami azóta az egyik kedvencemmé nőtte ki magát. Nem mondom, hogy nem tetszik, csak elsőre kicsit furcsa. A hatalmas első beömlő, és a motorháztetőn lévő nyílás a régi Shelby Cobrára emlékeztet.

Oldalról pedig kicsit Honda S2000 érzést ölt, így elsőre. Aztán ha jobban megnézem, annyira nem is. A hátsó része egyszerűen gyönyörű. Kár, hogy nincs kép arról, hogyan is néz ki csukott keménytetővel, valamint a belsejére is nagyon kiváncsi lennék.

Szerintem itt érkezünk el az autó annak a pontjához, ami a legjobban megoszthatja a közvéleményt, azaz a hátuljához. A Lexus IS-F-en láthatunk ilyen módon elhelyezett kipufogókat, amik egy Ferrarin nagyon merészen néznek ki, az eddigi elrendezésekhez képest.
Lehet szeretni, nem szeretni, de egy biztos, ez az autó is maradandót hagy bennünk. Mégha elsőre nekem, annyira nem is tetszik, majd jönni fognak az első videók, a különböző színek, variációk, biztos vagyok benne, hogy ezt is nagyon megszeretem majd, hiszen ezeknél a száraz fekete hátteres sajtófotóknál nincs rosszabb.

Piros R8, sötét felhőkkel

Pont a minap láttam életem első R8-asát a Váci úton, igaz az szürke volt, szénszálas beömlőkkel. Nem baj, most itt ez a piros példány.