2007. szept. 22.

Magyarországon sem törhetetlenek a szupersportkocsik

Pont most olvastam az indexen, hogy péntek éjjel egy Lambo és egy Porsche ütközött az M1 M7 bevezető szakaszánál, czaki pedig most írta, hogy vannak képek is a Lánglovagok.hu-n.

Végigböngészve a galériát, láthatjuk, hogy egy Murcielago-ról van szó, valamint egy TechArt tuningos 997 Turbo-ról, amin kerámia féktárcsák vannak, amire ugye a sárga színből következtethetünk. Persze ennek egy ilyen, 300-as koccanásnál semmi jelentősége, szerintem esélyük se volt reagálni. Igazából én az autókat sajnálom, jobbat érdemeltek volna. Sokkal. Abba pedig még belegondolni is rossz, mi lett volna ha más autóknak is nekiütköznek. Azért lássuk be, hogy az ilyen autók birtoklása bizonyos felelősséggel jár, amit sajnos nem mindig ismernek fel az emberek, ennek itt az ékes példája. Magyarországon van több versenypálya, oda kell(ene) menni versenyezni.

5 hozzászólás:

Névtelen írta...

TechArt Porschéból sok nem lehet az országban, ha jól tévedek az EVO gyorsulások sztárvendége is egy ilyen példány...

Peti írta...

Az Andrássyn láttam egyszer. Többször nem fogom.

Névtelen írta...

ZSÍÍR!!!! Egyiket sem láttam még és már esélyem se lesz... Na mindegy, majd keresek mást és üzenem a tulajoknak, hogy CSAK ÉSSZEL!!!

Névtelen írta...

Ez történik olyankor, amikor valaki B-kategóriás jogosítvánnyal és elégtelen tudással a feneke alá kap egy ilyen járművet. Az autókért mondjuk kár.

Juhász Márton írta...

Nem hiszem, hogya B-s jogsi volt a hiba... (teherjogsival sem fogta volna meg 300-nál! :P)Az elégtelen tudásban és tapasztalatban viszont igazad van!