2007. aug. 21.

Aston Martin DBS videók és Spotter Guide

Itt a promó videó, aminek az első pár pillanata tiszta Top Gear feeling.

Aztán egy CarOnline féle kis összeállítás (tudjátok, ahol az a jó kis kvíz van), ráadásul itt még egy sárga V8 Vantage Roadster is feltűnik. Vantage-ben volt már szerencsém utazni, iszonyatosan jó hangja van, a Roadster tető nélkül még durvább lehet. Hiába gyártják Kölnben Anglia helyett a V8-as blokkot, ez akkor is egy vérbeli Aston Martin és szerintem az egyik legszebb hangja neki van. Persze a DBS se semmi.

A nagyfelbontású képek pedig végre felkerültek a SeriousWheels-re.
A tisztán látás végett pedig csináltam egy képet, rajta a jelenlegi modellpaletta (a DB9 Volante és a Vantage Roadster direkt nincs), lehet keresni a hasonlóságokat és a különbségeket. A végére pedig mindenki vérbeli Aston Martin spotter lesz.

4 hozzászólás:

Névtelen írta...

Szépek ezek az Astonok, kétség sem fér hozzá, egy problémám van csak: szerintem a design nagyon egy kaptafára készül náluk:( Ez a dbs tisztára egy db9, monochrome hátsó lámpákkal... Bár szerencsére nem érték (még) el a Seat-szintet, ahol ugyanazt a kasztnit 3 autónak is árulják, de ez így gáz. És hallottam, hogy ezzel a tulajok egy rész is így van...

Peti írta...

Igen, ez kb olyan mint a Gallardo V10 vs. Gallardo V8. Ugyanúgy néz ki, közbe meg.. Ez leginkább pl a Vanquis h tuljaokat idegesítheti...
Egyébként én Vantage-et vennék, annak van a legszebb hangja, igazi V8.

Ja, és azért a DBS-t meg lehet különböztetni.. Erősen morcosabb lett. Az ülések nekem sokkal jobban tetszenek benne, szép a zongoralakk-fekete középkonzol, csak talán a gomb sok kicsit rajta, és végre eltűntették róla az oldaindexet, a tükör alól!

Névtelen írta...

A DBS tényleg gyönyörű, csak amíg egy (két) szakavatott szem látja a különbséget, addig egy hétköznapi ember... Na de mindegy is, egy darabig szerintem úgysem lesz olyan problémám, hogy valyon az emberek tudják-e, hogy dbs-sel járok, és nem egy "proli" vantage-val :P

Peti írta...

Mindjárt fel is teszek egy képet, amin egymás alatt vannak a modellek, csak még rászerkesztem a DBS-t is, csakhogy képben legyen mindenki :)