2007. aug. 23.

Lamborghini Murcielago Majdnem LP640

Itt egy költségkímélő megoldás azoknak a Murcielago tulajdonosoknak, akik ugyan beleszerettek az új LP640-be, de különböző okok miatt nem tudnak beruházni rá. Oldalindex, felni, hátsó lámpa, és máris kész a hibrid.



Persze nem muszáj mindent módosítani, láttam már pl. olyat, ahol csak a kipufogó volt más, de a kombinációk száma végtelen. Képek lesznek még.
Egyébként, ha LP640, akkor nekem ez pl. nagyon bejön. Szolid módosítások, amik alig észrevehetők. A fekete felnik, meg ez a csík a gumin... Vadállat.

Carrera GT-n és F430-on is láttam már ilyet, róluk majd később.
forrás: LamboPower

4 hozzászólás:

Névtelen írta...

A harmadik képen a sárga csík a felni pereme, nem? Szerintem az nem a gumi... Egyébként sakál.

Peti írta...

Szerintem az a gumi, a felnire nem lenne értelmes dolog csíkot festetni. Aztán lehet, hogy mégis. Majd ha felteszem az F430-at és a CGT-t, lehet összehasonlítani :)

Névtelen írta...

Miért nem? Szerintem meg a gumira felesleges - na meg erősen kétlem, h lennének ilyen custom festett gumik... Na de ezen ne vesszünk össze:)

Peti írta...

Van egy nagyon közeli képem, azt felteszem majd és eldöntjük :)