2007. aug. 30.

Veyron színkombinációk.

Na szóval az van, hogy amióta elkezdték átadni a Veyronokat, én is vadászom az oldalakat, színkombinációk után kutatva. Összeállítottam az eddig gyűjtött képekből egy ilyen galéria féleséget, (kb. mint a Carrera GT színskála) csak hogy legyen valami képünk arról, hogy eddig milyen variációk születtek. Ha jól tudom eddig cirka 50 Veyront adtak el, persze nem mindegyik különböző. Akkor lássuk.

Ezek a szokásos, kék-fekete és piros-fekete párosítások a legismertebbek.

Itt már kicsit vadabb összeállítások születtek, főleg a totálisan fekete és a piros.

Itt a kicsit visszafogottabbakat láthatjátok, világosabb színekkel. A teljesen ezüst elég érdekes.

Itt kétféle fekete van, más a belső tér, az egyikben a komfort, míg a másikban sportülések vannak. Ja meg az egyiken ott az oldalindex. Ezeket a részleteket is érdemes figyelni, nem mindegyiken van, ez attól függ, melyik országba adják el az autót.

Az utólsó pakk pedig eléggé vegyes, de mindegyik érdekes. A fehér-fekete szerintem baromi jól néz ki.
Szóval én ezeket gyűjtöttem össze eddig, mint lehetséges variációk, de ha nektek esetleg van valami ami még kimaradt a sorból, várom őket,ide küldhetitek nyugodtan.
Ja és a legfontosabb kérdés. Kinek melyik jön be a legjobban?

6 hozzászólás:

Névtelen írta...

http://www.affiliatemoneymaking.com/wp-content/uploads/bape_veyronpg.jpg
a bathing ape ruha márka veyronja

Peti írta...

Ja igen, ezt direkt nem akartam kitenni, mert nem gyári, de köszi hátha valaki nem látta még.

Névtelen írta...

Nekem az ezüst-piros kombó tetszik leginkább (második sorozat, jobb-közép); a pirosat lehetne valami sötét árnyalatra cserélni még: bordó, vagy sötét kék.
Egyébként bárki összerakhatja álmai Veyronját a cég honlapján: www.bugatti.com

Névtelen írta...

Nemem is tetszik a fekete-feher kombinacio, de a tiszat fekete is bejon. Szal kene :-)

Peti írta...

Sylvester Stallonénak és Ralph Laurennek is fekete-fekete Veyronja van, nekem már csak azért sem kéne. :)

Palásti Viktor írta...

Nekem meg az egyszínű Bugatti-kék változat kéne. Még ma, ha lehet.