2007. szept. 1.

0-320

Ezzel a címszóval csinált egy nagyszabású tesztet a Road&Track magazin, ilyen nevekkel, hogy Murcielago (nem az LP640), SLR, Veyron, RUF RT12, egy Lingenfelter Corvette és egy Hennessey Viper. Hála a modern technikának, készítettek egy videót is!
Mondanak benne érdekes dolgokat, pl. hogy a Murcielago ment volna tovább is, ha nem azok a cseppet sem gyári felnik és gumik lettek volna rajta, nameghogy a Veyront volt a legkönnyebb vezetni. És a győztes. A Viper. Tipikus esete amikor pl. a Hayabusa motorral szerelt Smart legyorsulja az F430-at. Ha a Ferrarira meg vadászgép hajtóművet szereltek volna, akkor nevetve alázta volna meg a SzuperSmartot. Tehát ez a feltuningolt autó gyorsul a gyári ellen dolog nekem sosem tetszett. Most biztos évekig ezen fognak rágódni a Viper fanatikusok, hogy Amerika legyőzte a Veyront.

6 hozzászólás:

Névtelen írta...

Borzalmas videó. De komolyan. Ilyen kocsikkal egy ennyire lapos, gyatrán kommentált anyagot... Nagyszerű, hogy felsorolták, melyik autó mit tud, pár mp-nyi videoanyaggal körítve, de hogy semmi hangulata az egésznek, az tutti. Biztos a hétfő déli autósműsorban adták le odaát... Kár érte. Jeremy Clarksont a népnek! :D

Peti írta...

TG Magazinban azt írták, hogy októbertől visszatérnek JC-ék. Már számolhatjuk a napokat.

Névtelen írta...

Szerintem jogos a Viper győzelme, ma mondjuk megemlítették volna az ár-érték arányt is. Persze mondhatjátok erre, hogy akik ezeket veszik, azoknak nem számít az ár, de szerintem van, aki mondjuk az átalakított vipert megengedheti magának, de a veyront nem. És a viper szerintem árban bőven alatta van még a murcinak is.
És nekem előbb is kéne mint a Bugatti.

Peti írta...

tom, én csak arra próbáltam utalni, hogy ha egy alap Vipert szembeállítasz a Veyronnal, akkor esélye sincs. Bár ez a változat kétségtelenül kedvezőbb alternatíva, ha valaki hasonló menetteljesítményekkel rendelkező autót szeretne.

Névtelen írta...

A tuning Vipernek meg végképp nincsen esélye a Veyronnal szemben. Az autó összes ereje a hátsó kerekekre öszpontosul, ezért sokkal-sokkal nehezebb irányítani mint az összkerekes Bugattit. Ráadásul a menetkomfort is csorbát szenved a gyárinál is vékonyabb gumik miatt. Nálam a Lambo a nyerő; minden felesleges átalakítás nélkül természetesen.

Névtelen írta...

Nalam a Bugatti a nyero. Nagyon kiraly auto. Viper... Mr. Bigmac-nak valo auto.