2007. szept. 8.

Carrera GT és SLR a várnál. Egymás után!!!

Márton küldte ma ezeket a képeket, mivel autókat volt szpottolni, aminek meg is lett az eredménye. De még milyen eredménye! A várnál kapta le ezt a Carrera GT-t, ami mögött ott jött közvetlen egy SLR is.





Viszont a Carrera GT-n nekem nagyon gyanúsak a kipufogók. Túlságosan is kitüremkednek, és az az ezüst gyűrű sem látszik, ami normál esetben körbefogja őket. Ez egyenlőre rejtély marad. Mindenesetre itt egy kép, a fentin a Márton által fényképezett Carrera GT, a lentin egy "sima" modell. Azért látható a különbség.

A képek ettől függetlenül persze brutálisak, és ha bárki fotózott hasonlót mostanában, küldje el nekem. Kiteszem.

5 hozzászólás:

Névtelen írta...

Kisütött a nap, előbújtak a szépek is:) Szép találat!

Peti írta...

El lehet küldeni a hasonló szpotokat, kiteszem, rajtam ne múljék :)

Juhász Márton írta...

Nem is figyeltem a kipufogót, de szép hangja volt, mert nyomta neki a gazdi az alagútban... XD

Peti írta...

De meghallgattam volna... :)

Névtelen írta...

Hú, szép fogás! :) Kár hogy hangot nem tud közvetíteni egy állókép. :D

Nekem ma reggel sikerült egy román rendszámos Aston Martin DB9-et kiszúrnom az autópályán, szolid 120-as tempóban ment előttem Ausztria felé. Sajnos gép nem volt nálam hogy lefotózzam.