2008. jan. 12.

Ez most egy ilyen fekete autós hétvége lesz

Nem tudom ki mennyire emlékszem, de volt egyszer itt egy matt Veyron, fekete felnikkel. Na most itt van ugyanez nem mattban. Kár, hogy a feni kupakja megmaradt az eredeti színében, szerintem kicsit ront az összhatáson. Mondjuk bárhogy is néz ki egy Veyron az összhatás mindig durva, na mindegy. A belseje viszont nagyon tetszik.






Amerikai változat (a narancssárga első lámpákról már távolról felismerjük), és eladó. Itt van még róla sok kép.

10 hozzászólás:

Névtelen írta...

Hű! Veri nájsz... A fényes kerékkupak mondjuk nekem kifejezetten tetszik, szerintem ad egy kis retro-érzést. :)

Juhász Márton írta...

A kupak nekem is tetszik!
"Call today to arrange your test drive (FOR QUALIFIED BUYERS ONLY. Sorry)."
LOL!!!! Érdekes tulaj lehet...

czaki írta...

A fényes kupak szerintem nagyon jó, így oldalról csak egy lehet ezüst csíkot látni valami fekete felhőben közlekedni. :D

A fekete felni egyébként szinte minden autóhoz ideális választás tud lenni. :)

czaki írta...

No nem konkrétan Veyron, de nézzétek meg ezt a hírt. :| :)

Peti írta...

Auto motor sport-on vannak rajzok is róla, bár ezek még csak ilyen beetetés szintűek.

Peti írta...

Ja és a Lambo és beújít a NAIAS-ra még különlegesebb belsőkkel és fényezéssel.

czaki írta...

Peti: ez a barna Gallardo egyszerűen mesés... Bár nálam a Lambo a Murcielago LP640 Roadsterrel (mondjuk gyöngyházfehérben) már sikert aratott. :)

Juhász Márton írta...

Azt láttátok amikor Ronaldo lefutja a Veyront??? (sajnos a hang rossz, meg szerintem bunda is volt)

Peti írta...

Autogespoton láttam igen, de ki se rakom, mert nem szeretem a focit.

Névtelen írta...

Allat verda. Ha meglatnam a tukorben lehet, hogy megijednek :-)