2008. jan. 11.

Akkor péntekre valami durvát

Most igazából az van, hogy pár napja nézegetem ezt a Countach-t és egyszerűen nem tudok vele betelni, mert annyira hihetetlenül brutális. A maga ormótlan és szögletes formájával, meg a hatalmas hátsó szárnyával. Ráadásul full fekete, vörös belsővel. Valószínüleg ez olyan autó, amit ha meglátnék az útón félreállnék és utána két hétig ágybavizelnék. Kegyetlen.


Azt pedig kijelenthetem, hogy hatalmas Lamborghini rajongó vagyok, tisztelem és imádom őket, különösen az újakat és nem érdekel, hogy most már Audi tulajdon, meg azóta nem gyártanak rendes autókat, ahogy sokan mondják. A Murcielago és a Gallardo a világ két legjobb autója. Ennek ellenére, ha tehetném akkor az első ilyen autóm egy Ferrari F430 lenne, kagylóülésekkel. Feketében. Mert a Lamborghinik után sóvárogni kell.

Frank Sinatra mondta (aki egyébként egy Miura P400SV boldog tulajdonosa volt), hogy
: “If you wanna be someone, buy Ferrari - If you are someone, you own a Lamborghini(Ezt csak úgy érdekesség képpen, hátha nem hallottátok még.)

6 hozzászólás:

Juhász Márton írta...

Ez nagyon szép és tartalmas bejegyzésre sikeredett!!! :P

Peti írta...

Kellenek az ilyenek.

Juhász Márton írta...

Az biztos!!!!!!! XD

Névtelen írta...

Jó az idézet, aláírom, én is a lambora szavaztam. Nekem először a gumi tűnt fel ezen a countachon. Nagggyondurva...:P

Névtelen írta...

Én gyerek korom óta lambó rajongó vagyok, ezen belül is countach fan.
Ez egy igazi vaddisznó példány. Nagyon jó kép.

Névtelen írta...

Mekkora kiraly auto. Instant get