2008. márc. 4.

Mansory 'Stallone' 599 GTB és Gallardo LP560-4

Épp az autoblogot böngésztem, a genfi újdonságokat nézve, amikor ezen a Ferrarin akadt meg a szemem. Hihetetlen. A Mansory eddig sem a szolid megoldásairól volt híres, de ez tényleg mindenen túltesz.







Viszont az modellfrissített Gallardo valami hihetetlenül durvára sikeredett. Kicsit nézzük meg közelebbről, mit újítottak rajta.

Elölnézetből kicsit Scudériás, pedig csak kicsit felnagyították a korábbi modell első beömlőit.

Oldalról nem túl feltűnő a változás.

Hátulról viszont már szembetűnőbb. LP640 stílusú lámpák, 4 kipufogó. Nagyon agresszív.

Brutális diffúzorral.

Összegzés. A Ferrari ronda, az új Gallardot viszont imádom.

8 hozzászólás:

RobiRS írta...

már nem is csodálkozom rajta ho petinek megint nem tetszik valami.
Viszont a Gallardoval kapcsolatban teljesen igaza van:D

Juhász Márton írta...

Nekem a Ferrari tetszk valamennyire... (kb. mint a bilikék Conti GT sárga felnikkel! A fehér hátsó lámpa jól álla Ferrarinak szerintem)
A Gallardo eleje bejön, viszont a hátulján végigfutó rács nem tetszik. A lámpa is túl keskeny szerintem!
Az elején viszont télleg brutál a légbeömlő.

Névtelen írta...

Gallardo for president.
Allati jol nez ki. Feher, orias beomlokkel, hasonlit a Reventonra.

Névtelen írta...

A Lambonál mintha az első lámpák is alacsonyabbak, tömzsibbek lennének a régebbinél... Előnyére változott, szuper...és végre normális a hátsó lámpa:)

A ferrari meg...nos... akinek ez kell, legyen vele boldog.

Juhász Márton írta...

Most vettem észre a Ferrarin az LP 640-es kipufogót!!! :P

RobiRS írta...

sztem inkább a Veyron kipufogojához hasonlít:D:D

Juhász Márton írta...

Tényleg, annak is kéménye van... :P

Névtelen írta...

Egy kis adalek a Lambohoz (Peti, szvsz elferne az oldalon, mint bejegyzes :-)))

http://www.fourtitude.com/news/publish/Lamborghini_News/article_3803.shtml