2008. febr. 16.

Hatalmasat üt a Gemballa Mirage GT

Már sokszor esett szó a Gemballa Mirage GT-ről itt a blogon, most itt egy újabb. Nem csillog, nem villog. Teljesen matt és azt kell, hogy mondjam nagyon brutális.

Teljesen bedarál minket szemből.

Érdekesek a pici ködlámpák is,

de igazából hátulról üti a legnagyobbat szerintem.

A fekete felnik mindig is bejöttek, a piros féknyereg meg teljesen odaillik.

Összességében véve ez a kombináció hihetetlen. Nekem talán csak az nem tetszik, ahogy a lámpabúra belső részeit is színre fújják.

3 hozzászólás:

czaki írta...

Itt megcsodálhatjátok mozgásban is, de a kocsi színe valami förtelmes a videoban. :D

Juhász Márton írta...

Jaja, tényleg csúnya az a világos-piros. Nekem egyébként a 4 kipufogó tetszik nagyon a GT-n!

Névtelen írta...

Ez egyszerűen gyönyörű... A lámpabelsők piros színe nekem sem bejön, de ha vehettem volna egyet, gondolom, kérésre más színűre fújták volna...:) Büntet.