Méghozzá egy alaposan feltuningolt klasszikussal. A Koenig Testarossa Biturbóval, amiről a neve mindent elárul, egy dolgot kivéve. 1000 lóerős. Na meg sárga, ami még ritkábbá teszi.
5
hozzászólás:
Névtelen
írta...
Kicsit úgy néz ki mint egy replika, hasznaltauto.hu-n volt fenn egy F40-es na kb az jut eszembe róla. A régebbi Ferrarik úgy voltak szépek ahogy voltak a tunningtól vhogy olyan kis komolytalan lesz, persze tisztelte a kivételnek, és itt is csak a sárga szinnel meg a kinézettel van a bajom nem a technikával 1000 Le azért mégicsak ezer Le :)
Méghogy a BMW találta fel az i-Drive-ot! Tessék csak benézni a két ülés közé! :D Koenig-Drive! Ménkű ez a gép, milyet lehet vele birkózni egy pályán...huhúú...
5 hozzászólás:
Kicsit úgy néz ki mint egy replika, hasznaltauto.hu-n volt fenn egy F40-es na kb az jut eszembe róla. A régebbi Ferrarik úgy voltak szépek ahogy voltak a tunningtól vhogy olyan kis komolytalan lesz, persze tisztelte a kivételnek, és itt is csak a sárga szinnel meg a kinézettel van a bajom nem a technikával 1000 Le azért mégicsak ezer Le :)
Osztom az előző véleményt. Szerintem is furcsa ennyire sárgán, meg tuningolva, de azért az 1000 lóerő az mégiscsak tisztelete parancsol még ma is!!!
Méghogy a BMW találta fel az i-Drive-ot! Tessék csak benézni a két ülés közé! :D Koenig-Drive! Ménkű ez a gép, milyet lehet vele birkózni egy pályán...huhúú...
Emlékszem ez volt a legelső Sport Autó címlapján valamikor réges-régen.:D
Jaja én is erre gondoltam, én először F40-nek néztem a szöglete lámpák és a hatalmas szárnymiatt!!! Az első szám 1992-ben jelent meg!
Megjegyzés küldése