2007. nov. 3.

Mitsuoka Orochi videó

Erre még a legnagyobb autóbuzik is néha értetlenül kapják fel a fejüket, hogy mitsu-micsoda? Szóval ez egy kis gyár Japánban, amik ilyen hihetetlen érdekes autókat terveznek, tényleg nem lehet semmivel se összekeverni a formatervet. Nem tudom eldönteni, hogy tetszik-e, de nagyon eredeti az tény, bár nem hiszem, hogy ez lesz a kedvencem. Amúgy egy 3.3 literes V6DOHC motor és 5 sebességes váltó van benne a Toyotától, olyan 230 lóerő körül tejlesítménnyel. Volt a Discoveryn egy minisorozat régebben, amin egy bangladesi autószerelő csinált mindenféle brutális autókat, pusztakézzel, minden elektromos szerszám nélkül. Talán csak hegesztőt használt. Na azokra hasonlít a Mitsuoka Orochi. Találtam most róla egy videót, nézzétek meg.

Az Orochi meg állítólag őrült békát jelent. Hihetetlen komolyan. Pár kép bónuszként.


3 hozzászólás:

Névtelen írta...

Szerintem baromi jól néz ki. Kívülről. A belseje tipikusan kisszériás elnagyoltságot tükröz (vagy csak a fotókon tűnik ilyennek http://autoreview.ru/new_site/year2003/n21/salon/800/81.jpg - nem tudom), de kívülről baromi jók ezek a hullámzó vonalak.

Bocs a linkért, nem tudtam jobban betenni...

Peti írta...

Én inkább azt mondanám, érdekes (-:

attilag78 írta...

Király gép, nagyon bírom! Nem a legszebb, de nagyon eredeti, és amúgy is szeretem a kisszériás gépeket. A videót már le is töltöttem :)